Kone rikki? Ei huolta,

Jos olet laskutusasiakkaamme, TÄYTÄ HUOLTOLÄHETE JA TOIMI ALLA OLEVIEN OHJEIDEN MUKAISESTI.  MUISSA TAPAUKSISSA OTA YHTETTÄ LÄHIMPÄÄN JÄLLEENMYYNTIPISTEESEEMME JATKOKÄSITTELYÄ VARTEN

PAKETTITOIMITUKSET

  1. Nopein vaihtoehto on viedä tuote hyvin pakattuna lähimpään postin toimipisteeseen. Mainitse että kyseessä on Asiakaspalautus logistiikkatunnuksella 636487. Lähimmän toimipisteen löydät tästä
  2. Jos Sinulla ei ole mahdollista viedä toimitusta lähimpään postin toimipisteeseen niin soita Postin kuljetustilaus,  p. 0200 92000 tai s-postilla kuljetustilaus@itella.com kuljetustilausta tehdessäsi mainitse yllä oleva logistiikkatunnus. HUOM! Yllä mainittu kuljetustilaus koskee vain Itellan/Postin pienkuljetuksia, EI ITELLA LOGISTICSIN ELI TRANSPOINTIN kuljetuksia!!!

HUOM! Jos Sinulla ei ole pakettikorttia valmiina, niin muista mainita siitä puhelintilausta tehdessäsi!

 

LAVATOIMITUKSET

  1. Lavatoimitukset toimitetaan Kaukokiidon kautta, sopimusnumeromme on 303297.
  2. Kuljetustilauksen voit soittaa Kaukokiidon kuljetustilauksista p. 01004321 (maksaa 1.70e min + ppm).

HUOM! Jos Sinulla ei ole rahtikirjaa valmiina, niin muista mainita siitä puhelintilausta tehdessäsi!

KAIKKI YLLÄMAINITUT TOIMITUKSET KULJETETAAN HELSINGIN KESKUSHUOLTOOMME.

Takuuhuolloissa hyväksymme kuljetusmuotona ainoastaan yllä mainutut toimitustavat, muilla toimitustavoilla toimitetuista tuotteista veloitamme toteutuneet rahtikustannukset.

Veloitamme takuun ulkopuolisista huoltokuljetuksista voimassa olevan sopimusrahtihinnastomme mukaisen veloituksen huollon yhteydessä. 

 

Omien palvelupisteidemme lisäksi tuotteitamme huoltaa myös huoltokumppanit ympäri maan, joista saat lisätietoja paikallisilta myyntiedustajiltamme.